לנשים בלבד

לנשים בלבד

עיסוי מפנק לנשים בלבד
נשים יכולות וצריכות לקבל עיסוי מפנק בדיוק כמו גברים. השאלה היחידה מבחינתן היא מי נותן את העיסוי ומה ההכשרה שלו. הטכניקה של עיסוי מפנק לנשים בלבד שונה מהטכניקה בה משתמשים כדי לפנק גברים. מעסים חייבים להכיר היטב את הנקודות הרגישות בגוף האישה, להתחשב בהן ולהביא לידי ביטוי ניסיון ומקצועיות. מעבר לכך, יש נשים שיודעות היטב מה הן אוהבות ולא מוכנות לוותר על כך. המשמעות היא שכדאי לתאם מלכתחילה עיסוי דינאמי הנתון לשינויים תוך כדי תנועה.

מה כולל עיסוי מפנק לנשים בלבד?
תפריט העיסוי תלוי בצרכי האישי והוא עשוי לכלול מגוון רחב של טכניקות. ברוב המקרים העיסוי מתחיל בחלק התחתון של הגוף, ממשיך במעלה הגב ומגיע עד הראש. יש גם תפריטי עיסוי בהם הדגש הוא על השכמות, הבטן התחתונה או הירכיים. עיסוי מפנק ניתן בקצב סדיר ואפשר להגביר אותו על בסיס בקשות אישיות. ברוב המקרים העיסוי גם משלב מוזיקה אוריינטלית והוא יכול להתקיים במכון ספא מפנק ברחבי הארץ.

האם כדאי לקבל עיסוי בעיסוי אצלי?
נשים שלא רוצות להיחשף יכולות לתאם עיסוי מפנק בעיסוי אצלי. אלו דירות המיועדות למפגש של כמה שעות עם מעסים מקצועיים. כדאי להגיע מראש לדירה, לבדוק את רמת האבזור ולפנות גם זמן מהעבודה או המשפחה. חשוב לשמור על ראש פתוח במהלך עיסוי מפנק לנשים בלבד ולנצל כל רגע. עיסוי אצלי מאובזרות ברמה גבוהה ויש בהן את כל הציוד הדרוש עבור ספא מפנק לנשים בלבד.

מתי אפשר לקבל עיסוי מפנק לנשים בלבד?
נשים הן היחידות שמחליטות מתי לקבל את העיסוי. יש נשים שיעדיפו עיסוי מיד אחרי בילוי עם חברות ובני זוג, לעומת נשים שישתמשו בעיסוי כדי לרענן את השגרה או להרגיע לחצים בעבודה. העיסוי ניתן במשך 24 שעות ביממה, 7 ימים בשבוע והוא מיועד רק לנשים שיודעות איך לפנק את עצמן. יחד עם זאת, לא חייבים להגיע עם ניסיון ספציפי לעיסוי. גם נשים שמתאמות את העיסוי בפעם הראשונה ייהנו ויגיעו ללשחרור השרירים והגב של עונג חושני.

* לידיעתכם: כל השירותים באתר אינם כוללים מין *

* השימוש באתר בהתאם לתקנון