עיסוי אירוטי ברעננה

מהם שלבי הטיפול של עיסוי בסגנון אירוטי ברעננה ?
עיסוי גופני שמשלב מגע יכול להיות פתרון נהדר עבור גברים ונשים שרוצים לרענן את השגרה. בעזרת העיסוי ניתן להשיג תחושת קרבה וביטחון, להגיע לרמות ריגוש גבוהות. הסגנון האירוטי של העיסוי שונה לגמרי מהסגנון הרגיל והוא גם מחייב הקפדה על מספר שלבים חשובים.

תיאום ציפיות ושימוש במיטת טיפולים
השלב הראשון בטיפול של עיסוי בסגנון אירוטי בעיר רעננה הוא תיאום ציפיות. בעזרת תיאום ציפיות אפשר לדעת האם להשתמש רק בסגנון האירוטי או לשלב עיסוי טנטרי, עיסוי קלאסי ועיסוי שבדי. השלב של תיאום ציפיות הוא גם הזדמנות לעדכן את המטפלים לגבי נקודות רגישות בגוף ולבקש להתמקד בהן. באופן עקרוני, את הטיפול ניתן לבצע מכף רגל ועד ראש.
השלב השני של הטיפול הוא שכיבה על מיטה ייעודית. מיטת הטיפולים מאפשרת למטופלים לשכב על הבטן ולהניח את ראשם בתוך שקע פתוח עם הפנים כלפי מטה. בשלב הזה של הטיפול המטופלים בדרך כלל נשארים עם מכנס בלבד. קצב ההתקדמות של הטיפול תלוי בתיאום הציפיות ומושפע גם מתחומי ההתמחות של המטפלים.

בחירת נקודות מגע לטיפול יעיל
היעילות של טיפול מהסוג של עיסוי אירוטי ברעננה נקבעת לפי הנקודות שבהן בוחרים לגעת. ככל שמדייקים את המגע בנקודות מסוימות, כך סביר להניח שהטיפול יהיה מוצלח ומיוחד יותר. אפשר לבחור את נקודות המגע לטיפול יעיל גם כן לפי תיאום הציפיות, או לתת למטפלים לקבל החלטה עצמאית.
קהל היעד העיקרי של עיסוי אירוטי ברעננה כולל גברים אך יש גם המון נשים שמתנסות בו. סגנון העיסוי הזה שונה לגמרי מהסגנון הרגיל ולכן הוא משאיר את המטופלים עם טעם של עוד. ניתן להגיע לעיסוי במסגרת יום עבודה ולרענן את השגרה השוחקת, לתאם אותו יחד עם בני זוג או לעבור אותו לבד בחדרים לפי שעה או במגוון עיסוי אצלי ברעננה לעיסוי מפנק במיוחד.

* לידיעתכם: כל השירותים באתר אינם כוללים מין *

* השימוש באתר בהתאם לתקנון